הסדרי נגישות אסותא ראשון לציון
אנו באסותא ראשון לציון רואים חשיבות רבה במתן שירות מכבד, שוויוני ועצמאי לכלל הבאים בשערינו. לשם כך, אנחנו פועלים באופן מתמיד להתאמת שירותינו לכלל האוכלוסייה.
להלן הסדרי הנגישות לבאי המרכז הרפואי
חנייה
רחוב מזל אליעזר 13 ורחוב לזרוב 27
- קיים חניון מקורה וחיצוני של קניון הזהב.
- ברחוב מזל אליעזר, יש 4 חניות נכים בחזית בית החולים ו- 5 חניות נכים ברחוב מול קניון הזהב.
-
קיים חניון ערי החוף במזל אליעזר 14 חניה בתשלום מופחת של 20 ₪ לכל היום. לוקחים כרטיס וביציאה המאבטח נותן ברקוד לתשלום מופחת.
אם חניות הנכים תפוסות, ניתן לבדוק עם השומר בכניסה אפשרות נוספת לחניה בטלפון 03-7643310.
נשמח לסייע לכל אדם עם מוגבלות במעבר בין בנייני בית החולים בפניה לשומר בכניסה.
רחוב החומה 14
קיים חניון "מד ספייס", ניתן לחנות בקומת קרקע.
רחוב גאולים 43, חולון (מכון גסטרו)
מרכז רפואי - נאות שושנים (בניין מכבי) יש חניון חיצוני ובו חניות נכים (אחת מותאמת למעלון)
גישה מהחנייה למרכז הרפואי
ליווי מהרכב למרכז הרפואי – בתיאום מראש עם מוקד המידע וזימון התורים.
כניסה למרכז הרפואי
ליווי המטופל/ת - רצוי בתיאום מראש עם מוקד המידע וזימון התורים.
ללא תיאום מראש - יש לפנות למאבטח / לשומר בכניסה למרכז הרפואי ולבקש מלווה. לפני ההגעה אפשר ליצור קשר בטלפון 03-7643310.
.בנין ראשי ברחוב מזל אליעזר 13 – יש רמפה בכניסה לבנין מותאמת לכיסא
.בנין משיח ברחוב לזרוב 23 – יש רמפה בכניסה לבנין
מד ספייס ברחוב החומה 14 – אין רמפה בחזית רק מדרגות ולכן יש צורך להגיע מבנין המרכזי מזל אליעזר 13 – המאבטחים יודעים להנחות וללוות דרך כניסה אחורית של החניון.
מעליות מרכזיות נגישות ממוקמות בקומה 0 בלובי ראשי קיימת הכוונה קולית במעליות, הכרזה של השירותים הרפואיים הקיימים בכל קומה.
לעיוורים וכבדי ראיה - מערכת הכוונה קולית, right hear, באמצעות אפליקציה המסייעת בהתמצאות במרחב לאנשים עם מוגבלות בראיה, יתבצע זיהוי אוטומטי באפליקציה המותקנת מראש בסלולרי של המטופל/ת.
למוגבלות בניידות ובתנועה - ניתן להשאיל כיסא גלגלים מהשומר בכניסה או מהקבלה הראשית.
כניסה לכלב נחיה ולחיית שירות
אסותא מאפשרת כניסה לכלב נחייה ולחיית שירות לכלל שטחי המרכזים הרפואיים כולל לחדרי אשפוז, למעט חדרים שבהם נערכות פעולות פולשניות או חלק מבדיקות ההדמיה (בשל דאגה לבטיחות המטופל ומלוויו).
במקרים אלו אנו נספק מתקן הולם (כולל גישה למים) שבו תשהה חיית השירות במהלך מתן השירות. לטובת כך, פנה לאחד מאנשי הצוות שלנו.
- כלב נחייה לעיוור אינו חייב בהצגת תעודה
- חיית שירות - כשאין מדובר בכלב נחייה, יש להציג, לבקשת נותן השירות, תעודה או סימן המעידים כי החיה היא חיית שירות
עמדות קבלה נגישות
קבלה ראשית קומה 0. וכן בכל עמדת קבלה למכונים.
למוגבלות בניידות ובתנועה - העמדה נגישה לכיסא גלגלים, הדלפק מונמך.
למוגבלות בשמיעה - קיימת בעמדת הקבלה הנגישה לולאת השראה
"פטור מתור" אנו עושים את מיטב המאמצים להתחשב במציג התעודה ולאפשר כניסה בקירוב למועד שנקבע אולם לא חלה חובת "פטור מתור" במוסדות רפואיים ובפרט בעת קביעת תור מראש חדרי בדיקה נגישים
חדרי אשפוז ובדיקה נגישים
במחלקה קיים חדר אשפוז נגיש - הכולל רוחב דלת מותאם לכיסא גלגלים, מיטה מתכווננת. וכן חדר שירותים ומקלחת עם אבזור נדרש לרבות מאחזי יד, אסלה נגישה ועוד.
בכל המרפאות והמכונים האמבולטוריים קיים חדר בדיקה נגיש.
חדר בדיקה נגיש כולל מידות מותאמות של החדר והדלת לכיסא גלגלים, מיטת בדיקה מתכווננת ומאחזי יד.
כמו כן, החדר כולל חדר הלבשה מותאם מבחינת הגודל לכיסא גלגלים. במקומות בהם אין חדר הלבשה מותאם, תתאפשר למטופל להתפשט ולהתלבש בתוך חדר הבדיקה.
חדר שירותים נגיש קיים בלובי הראשי בקומת הכניסה, בקומה 2, ובקומת מחלקת האשפוז (קומה 3).
התאמות נגישות
במידה ונדרשת התאמת נגישות, נשמח לעמוד לרשותך ולדעת מראש על כך מראש, אנא פנה למערך קשרי לקוחות באחת הדרכים הבאות.
נגישות המידע
תרגום לשפת סימנים: בבדיקות ובטיפולים המצריכים שיחה מעמיקה עם הצוות המטפל ניתן לקיים פגישה בנוכחות מתורגמן לשפת סימנים. השירות ניתן בתיאום מראש. לפרטים נוספים אודות השירות, אנא פנו למוקד השירות או לרכז הנגישות
קבלת מידע בפורמטים נגישים: כתב מוגדל, כתב ברייל, קובץ קולי, הקראה ועוד.
קבלת מידע בשפת המטופל:
במטרה לסייע למטופלים ולבני משפחותיהם לתקשר באופן איכותי ויעיל, במקרה בו קיים קושי שפתי, עומדים לרשותכם:
- אחד מאנשי הצוות דוברי השפה ישוחח בשפה המובנת למטופל
- סיוע באמצעות מוקד התרגום של משרד הבריאות בשפות (רוסית, ערבית, צרפתית, אמהרית, תיגרינית)
- במידה ומוקד התרגומים אינו פעיל בעת בו נדרש התרגום, נסתייע בעובד/ת מתרגמ/ת - לפי רשימת מתורגמנים הפנימית של המרכז הרפואי
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונדרשת התאמת נגישות, נשמח לעמוד לרשותך ולדעת מראש על כך מראש, אנא פנה למערך קשרי לקוחות באחת הדרכים הבאות
פנייה לרכז הנגישות באסותא מרכזים רפואיים
בכל שאלה ניתן לפנות למר אלי מימרן, רכז הנגישות באסותא מרכזים רפואיים
טלפון: 03-7644447
פקס: 03-7645778
מייל: assutanegishut@assuta.co.il
דואר: אסותא מרכזים רפואיים, רחוב הברזל 20 רמת החייל - תל אביב, מיקוד 69710.
הזמנת תור ישירות מהמחשב האישי או מהטפלון הנייד בקלות ובפשטות ובחירת שירות נגיש ומותאם אישית לקראת הבדיקה לחצו כאן >