הסדרי נגישות באסותא רמת החייל
אנו באסותא רמת החייל רואים חשיבות רבה במתן שירות מכבד, שוויוני ועצמאי לכלל הבאים בשערינו. לשם כך, אנחנו פועלים באופן מתמיד להתאמת שירותינו לכלל האוכלוסייה.
להלן הסדרי הנגישות לבאי המרכז הרפואי:
חנייה
חניון אסותא רמת החייל נמצא ברחוב הברזל 14, תל אביב-יפו
- חנייה חינם למטופלים אונקולוגים ולמטופלי דיאליזה אשר מקבלים טיפולים בבית החולים.
בחניון אסותא רמת החייל קיימות חניות ייעודיות לרכבים חשמליים:
- 10 חניות רגילות במפלס מינוס 4, עם אפשרות לטעינה באמצעות אפליקציית סקאלה אנרגיה.
2 חניות נכים לטעינה חשמלית במפלס מינוס 1, מול הכניסה לחניון.
גישה מהחנייה למרכז הרפואי
ניתן לתאם מלווה מהרכב למרכז הרפואי – בתיאום מראש עם מוקד המידע וזימון התורים.
חניון אסותא הוא תת קרקעי.
גישה למגדל האמבולטורי
בקומות החניון: מינוס 2-, מינוס 3-, מינוס 4- לובי מעליות ישירות למגדל האמבולטורי. המעליות הן עד קומה 0. ובקומה 0 עוברים בידוק בטחוני ועוברים למעליות ראשיות לקומות המגדל.
גישה למגדל האשפוז
בקומות החניון: מינוס 2-, מינוס 3-, מינוס 4- באמצעות מעליות קהל ניתן להגיע לכל קומות מגדל האשפוז.
בקומות החניון: מינוס 2-, מינוס 3-, מינוס 4- באמצעות המעליות המרכזיות יש להגיע לקומה 0 קומת הכניסה, ושם להחליף מעליות לקומות מגדל האשפוז.
כיסאות גלגלים להשאלה
עמדת השאלת כיסאות גלגלים ממוחשבת מוצבת בכניסה הראשית לבית החולים. עמדה ממוחשבת, ההשאלה באמצעות כרטיס אשראי, כאשר בפועל ללא חיוב, רק כפיקדון. על המסוף מצוין מס' טלפון לתמיכה ע"י מוקד אנושי 24/7.
ליווי בכניסה למרכז הרפואי
במידה וקיים צורך בעת ליווי המטופלים בעת כניסה למרכז הרפואי:
בתיאום מראש: יש לפנות למוקד המידע וזימון התורים
ללא תיאום מראש: יש לפנות למאבטח/ לשומר בכניסה למרכז הרפואי או לעמדת המודיעין הנמצאת בצמוד לעמדת המאבטחים ולבקש מלווה.
כניסה למרכז הרפואי
מעליות מרכזיות נגישות
ממוקמות בקומה 0 בלובי ראשי. מערכת הכוונה קולית במעליות, הכרזה של השירותים הרפואיים הקיימים בכל קומה.
לעיוורים וכבדי ראיה - מערכת הכוונה קולית, right hear, באמצעות אפליקציה המסייעת בהתמצאות במרחב לאנשים עם מוגבלות בראיה,
יתבצע זיהוי אוטומטי באפליקציה המותקנת מראש בסלולרי של המטופלים.
חדר שירותים נגיש
קיים בלובי הראשי (ובכל קומה בבניין)
כניסה לכלב נחייה ולחיית שירות
אסותא מאפשרת כניסה לכלב נחייה ולחיית שירות לכלל שטחי המרכזים הרפואיים כולל לחדרי אשפוז, למעט חדרים שבהם נערכות פעולות פולשניות או חלק מבדיקות ההדמיה (בשל דאגה לבטיחות המטופל ומלוויו).
במקרים אלו אנו נספק מתקן הולם (כולל גישה למים) שבו תשהה חיית השירות במהלך מתן השירות. לטובת כך, פנה לאחד מאנשי הצוות שלנו.
- כלב נחייה לעיוור אינו חייב בהצגת תעודה
- חיית שירות - כשאין מדובר בכלב נחייה, יש להציג, לבקשת נותן השירות, תעודה או סימן המעידים כי החיה היא חיית שירות
עמדות קבלה נגישות
קבלה ראשית בקומה 0.
למוגבלות בניידות ובתנועה - העמדה נגישה לכיסא גלגלים, הדלפק מונמך.
למוגבלות בשמיעה - קיימת בעמדת הקבלה הנגישה לולאת השראה.
למציגי תעודת "פטור מתור":
אנו עושים את מיטב המאמצים להתחשב במציג התעודה ולאפשר כניסה בקירוב למועד שנקבע אולם לא חלה חובת "פטור מתור" במוסדות רפואיים ובפרט בעת קביעת תור מראש.
חדרי אשפוז ובדיקה נגישים
בכל מחלקה קיים חדר אשפוז נגיש - הכולל רוחב דלת מותאם לכיסא גלגלים, מיטה מתכווננת. וכן חדר שירותים ומקלחת עם אבזור נדרש לרבות מאחזי יד, אסלה נגישה ועוד.
בכל המרפאות והמכונים האמבולטוריים קיים חדר בדיקה נגיש.
חדר בדיקה נגיש כולל מידות מותאמות של החדר והדלת לכיסא גלגלים, מיטת בדיקה מתכווננת ומאחזי יד.
כמו כן, החדר כולל חדר הלבשה מותאם מבחינת הגודל לכיסא גלגלים. במקומות בהם אין חדר הלבשה מותאם, תתאפשר למטופל להתפשט ולהתלבש בתוך חדר הבדיקה.
נגישות המידע
תרגום לשפת סימנים: בבדיקות ובטיפולים המצריכים שיחה מעמיקה עם הצוות המטפל ניתן לקיים פגישה בנוכחות מתורגמן לשפת סימנים. השירות ניתן בתיאום מראש. לפרטים נוספים אודות השירות, אנא פנו למוקד השירות או לרכז הנגישות
קבלת מידע בפורמטים נגישים: כתב מוגדל, כתב ברייל, קובץ קולי, הקראה ועוד.
קבלת מידע בשפת המטופל:
במטרה לסייע למטופלים ולבני משפחותיהם לתקשר באופן איכותי ויעיל, במקרה בו קיים קושי שפתי, עומדים לרשותכם:
- אחד מאנשי הצוות דוברי השפה ישוחח בשפה המובנת למטופל
- סיוע באמצעות מוקד התרגום של משרד הבריאות בשפות (רוסית, ערבית, צרפתית, אמהרית, תיגרינית)
- במידה ומוקד התרגומים אינו פעיל בעת בו נדרש התרגום, נסתייע בעובד/ת מתרגמ/ת - לפי רשימת מתורגמנים הפנימית של המרכז הרפואי
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונדרשת התאמת נגישות, נשמח לעמוד לרשותך ולדעת מראש על כך מראש, אנא פנה למערך קשרי לקוחות באחת הדרכים הבאות
פנייה לרכז הנגישות באסותא מרכזים רפואיים
בכל שאלה ניתן לפנות למר אלי מימרן, רכז הנגישות באסותא מרכזים רפואיים
טלפון: 03-7644447
פקס: 03-7645778
מייל: assutanegishut@assuta.co.il
דואר: אסותא מרכזים רפואיים, רחוב הברזל 20 רמת החייל - תל אביב, מיקוד 69710.
הזמנת תור ישירות מהמחשב האישי או מהטפלון הנייד בקלות ובפשטות ובחירת שירות נגיש ומותאם אישית לקראת הבדיקה