פניות הציבור
אנו באסותא, פועלים מתוך התמקדות בצרכי הלקוח ובציפיותיו, ועל כן פתוחים לקבל משובים ופניות מלקוחותינו. פניות אלו מסייעות לנו לבדוק את עצמנו ולבצע שיפור מתמיד ברמת השירות הניתנת ללקוחותינו בכל המרכזים הרפואיים. פנייה המועברת לאסותא, נבחנת על ידי הגורמים האחראים לנושא בכל מרכז רפואי. סביב הפנייה נעשה תחקור מעמיק שבסופו ניתן מענה בכתב ללקוח, תוך ביצוע תהליך הפקת לקחים.
הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל פניה, שאלה, תלונה או בעיה, בכל אחד מהאמצעים הבאים:
- פניה באמצעות אתר האינטרנט: נא למלא את הטופס המקוון מטה
- באמצעות דוא"ל Pniot@assuta.co.il
- באמצעות מספר פקס 03-7645884
- באמצעות דואר ישראל לכתובת הברזל 20 רמת החייל, תל אביב
על מנת להבטיח התייחסות מלאה ושלמה לפנייתך, אנא ודאו כי פנייתכם כוללת במידת הצורך פרטים מזהים מלאים, לרבות מספר תעודת זהות של המטופלים, וכן פרטי התקשרות מלאים של המטופלים או מי מטעמם (מספר טלפון וכתובת מגורים).